13 Jul 2020

BELANJA RM33.00 DAPAT SALES RM35,760.00


Admin nak kongsi sikit pengalaman baru, asyik cerita lama saja…mau juga cerita the latest kan?

Semalam (Ahad) admin bawa keluarga sarapan pagi di sebuah restoran masakan kelantan di tawau, sabah bukan di kelantan…haha manes sokmo…..hahaha

Lama sudah tak pergi restoran ni…kenal bos dia. Sampai awal sangat, menu sarapan belum siap sepenuhnya..so pekena teh tarik lah dulu, best pagi2 ni, datang awal masakan masih panas2 lagi. Yg siap awal mee goreng yg pakai sos tiram tu..kalau mee goreng di tawau yg popular ialah mee tauhu (mee goreng + tauhu berkuah). Kalau versi Kelantan mee goreng dia agak berkuah juga(maksud saya basah). Tapi sedap hehehe. Terbaik

Kalau ada orang Kelantan sini cuba komen apa nama mee goreng tu? Admin tau makan je…hahaha

So nak dijadikan story, kami 4 orang makan cuma RM33 saja. Kira murah juga sebab ada tapau lagi..heheh. Pointnya di sini bila kita keluarkan duit untuk belanja ahli keluarga, Allah akan balas dengan lebih baik bukan hanya di akhirat tapi dunia juga.

Hari yang sama petang tu admin ada kelas online belajar2 buat zero cost marketing sambil2 layan pertanyaan Jemaah umrah. Dengan tak disangka, 2 pasang suami isteri terus buat booking utk umrah iaitu 4 orang Jemaah dengan nilai keseluruhan RM35,760.00. MasyaAllah Tabarakallah ajaibnya berbelanja untuk ahli keluarga.

Jadi tuan2 jangan berkira sangat untuk berbelanja ahli keluarga. Pasti ada natijahnya. Yang penting niat ikhlas kerana Alllah SWT.

Nak admin kongsi lagi jom sertai

https://t.me/tawauakupergiumrah

https://www.facebook.com/groups/226765098777592/?ref=share

#daftarandalusiatawau

#tawau #kunak #lahaddatu #semporna #kalabakan



Tiada ulasan:

Kawasan Tanah Perkuburan Jannatul Baqi, Madinah

Kawasan Tanah Perkuburan Jannatul Baqi, Madinah Rujukan lokasi tanah perkuburan sebagai panduan semua Kredit : Penulis